Hej alla glada!

Jag har precis sovit i två timmar, är så jäkla trött ibland!
Har iofs varit vaken ett tag och förberett middagen, hasselbackspotatis med biff ska det bli!

Nomnomnom, i övrigt händer det inte så mycket, ligger i sängen och tänker på om jag är sugen på Ramlösa, Coca Cola eller mjölk, ni ser ju vilka problem jag har?!
Senare tänkte jag åka och handla, för när jag vaknade var jag sugen på fil med en skivad banan i, och det har ju inte jag hemma såklart!

Tissla har även kommit på en kul lek som verkar gå ut på att klättra på mig. Jag tror hon kallar den "Klättra och häng i matte så mycket som möjligt och se hur lång tid det tar innan hon bränner av". Jävligt jobbigt börjar det bli då hon just i detta nu ligger PÅ min arm och hand. Kul att skriva med en hand? Svar nej.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0