Ledig!

När man väl är tillbaka på jobbet börjar man med att vara ledig, men rätt skönt. Jobbar fyra timmar imorgon och sen slutar jag 12:30! Sen är det helg och på Måndag är det jag har längtat som tusan efter, då ska vi få se liten!

Vet inte varför men jag har blivit så nervös, känns konstigt att vara nervös när jag fått se två gånger redan! Senaste gången såg man tillomed en liten hand! Herregud.. Som tur är följer E med mig så jag inte ska freaka ur totalt!

Igår va jag bara med E och chillade, först i Nacka Forum och sen åkte vi hem till E i Skärmarbrink för att käka lite onyttigt och mysa framför en film!
Det va lite wierd att hänga i Skärmarbrink eftersom P bor där. Men det gick över, eftersom jag har gjort allt och försökt allt, utan att få något tillbaka. Så jag är klar med att må dåligt över honom.

Han och hans familj som går miste om sitt barn/barnbarn, I dont fucking care! Inget eller ingen kan göra att den lyckan jag känner just nu försvinner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0